Predstavujeme novú stratégiu značky Lucron, ktorá však nie je úplne nová. Jej princípmi sa riadime už od vzniku spoločnosti, ale až teraz sme sa ju rozhodli komunikovať smerom von.
V Lucrone sme sa od začiatku sústreďovali na stabilitu. Viac než rýchla expanzia nás vždy lákal zdravý a postupný rast. Vedeli sme, že naša misia nie je šprint, ale beh na dlhú trať. Pri dlhodobých plánoch a cieľoch je extrémne dôležité nepozerať sa len pod nohy, ale trochu ďalej. Ideálne do budúcnosti. Do budúcnosti však nedokážeme vidieť, ale dokážeme do nej myslieť. A vždy sme to robili. Vo vzťahu k našim klientom, ktorí si kupujú bývanie v našich projektoch, ale aj vo vzťahu k našim partnerom.
Naša nová stratégia, ktorou sa však riadime už roky, je Thinking ahead. Myslieť dopredu.
![](https://i0.wp.com/lucron.sk/wp-content/uploads/Lucron-logo-3-2.png?w=300&ssl=1)
Nevieme, čo príde, ale vieme, že to bude dobré
Thinking ahead, teda myslieť do budúcnosti, znamená dve veci a obe sú nám vlastné:
1) Byť pionierom a prinášať na trh to, na čo si iní netrúfnu, alebo im to vôbec ani nenapadne. Nie sme však žiadni prázdni vizionári, snívajúci o budúcnosti. Naše rozhodnutia sú vždy podopreté rozumom, rozvahou a dátami. Takže i keď prinášame priekopnícke myšlienky, vždy vieme, čo robíme. Racionalitou a tvrdou prácou minimalizujeme šancu na neúspech.
A tu sa dostávame k druhému rozmeru nášho „myslenia do budúcnosti“.
2) Myslíme vždy minimálne o jeden krok dopredu. Hodnotíme všetko z dlhodobého hľadiska a instantný úspech nepovažujeme za argument. O našich projektoch premýšľame nielen v kontexte súčasnosti, ale chceme, aby fungovali aj o 10 či 20 rokov. Neférovosť, nedôslednosť a skratky firmu skôr či neskôr dobehnú.
Čestnosť ako biznis model
Toto nastavenie mysle sa odzrkadľuje aj v našich hodnotách, ktoré vyznávame od vzniku Lucronu. Dnes sú pevnou súčasťou našej DNA.
Veríme v udržateľnosť, z ktorej budú benefitovať generácie po nás.
Veríme v zodpovednosť, ktorá nám pomáha citlivo vnímať naše okolie.
Veríme v spoľahlivosť, ktorá nás zaväzuje myslieť na každý jeden detail.
Spolu so zoficiálnením našej filozofie sme sa rozhodli aj pre jemný facelift identity. V duchu našej stratégie ide o evolučný posun, ktorý je len zdôraznením toho, čomu ako firma veríme. Súčasťou faceliftu je aj nový web.
Okrem jasného zadefinovania našej filozofie a úpravy vizuality sme však chceli tento míľnik vo vývoji Lucronu zvýrazniť aj niečim špeciálnym. Dlho sme preto rozmýšľali, ako by naše hodnoty a filozofia Thinking ahead vyzerali zhmotnené. A dnes už máme odpoveď. Vytvoril ju pre nás svetovo uznávaný sochár a pedagóg Štefan Papčo. Pozrite sa vo videu, ako vyzerá filozofia Thinking ahead v trojrozmerom prevedení.