Predstavujeme novú stratégiu značky Lucron, ktorá však nie je úplne nová. Jej princípmi sa riadime už od vzniku spoločnosti, ale až teraz sme sa ju rozhodli komunikovať smerom von.
V Lucrone sme sa od začiatku sústreďovali na stabilitu. Viac než rýchla expanzia nás vždy lákal zdravý a postupný rast. Vedeli sme, že naša misia nie je šprint, ale beh na dlhú trať. Pri dlhodobých plánoch a cieľoch je extrémne dôležité nepozerať sa len pod nohy, ale trochu ďalej. Ideálne do budúcnosti. Do budúcnosti však nedokážeme vidieť, ale dokážeme do nej myslieť. A vždy sme to robili. Vo vzťahu k našim klientom, ktorí si kupujú bývanie v našich projektoch, ale aj vo vzťahu k našim partnerom.
Naša nová stratégia, ktorou sa však riadime už roky, je Thinking ahead. Myslieť dopredu.
Nevieme, čo príde, ale vieme, že to bude dobré
Thinking ahead, teda myslieť do budúcnosti, znamená dve veci a obe sú nám vlastné:
1) Byť pionierom a prinášať na trh to, na čo si iní netrúfnu, alebo im to vôbec ani nenapadne. Nie sme však žiadni prázdni vizionári, snívajúci o budúcnosti. Naše rozhodnutia sú vždy podopreté rozumom, rozvahou a dátami. Takže i keď prinášame priekopnícke myšlienky, vždy vieme, čo robíme. Racionalitou a tvrdou prácou minimalizujeme šancu na neúspech.
A tu sa dostávame k druhému rozmeru nášho „myslenia do budúcnosti“.
2) Myslíme vždy minimálne o jeden krok dopredu. Hodnotíme všetko z dlhodobého hľadiska a instantný úspech nepovažujeme za argument. O našich projektoch premýšľame nielen v kontexte súčasnosti, ale chceme, aby fungovali aj o 10 či 20 rokov. Neférovosť, nedôslednosť a skratky firmu skôr či neskôr dobehnú.
Čestnosť ako biznis model
Toto nastavenie mysle sa odzrkadľuje aj v našich hodnotách, ktoré vyznávame od vzniku Lucronu. Dnes sú pevnou súčasťou našej DNA.
Veríme v udržateľnosť, z ktorej budú benefitovať generácie po nás.
Veríme v zodpovednosť, ktorá nám pomáha citlivo vnímať naše okolie.
Veríme v spoľahlivosť, ktorá nás zaväzuje myslieť na každý jeden detail.
Spolu so zoficiálnením našej filozofie sme sa rozhodli aj pre jemný facelift identity. V duchu našej stratégie ide o evolučný posun, ktorý je len zdôraznením toho, čomu ako firma veríme. Súčasťou faceliftu je aj nový web.
Okrem jasného zadefinovania našej filozofie a úpravy vizuality sme však chceli tento míľnik vo vývoji Lucronu zvýrazniť aj niečim špeciálnym. Dlho sme preto rozmýšľali, ako by naše hodnoty a filozofia Thinking ahead vyzerali zhmotnené. A dnes už máme odpoveď. Vytvoril ju pre nás svetovo uznávaný sochár a pedagóg Štefan Papčo. Pozrite sa vo videu, ako vyzerá filozofia Thinking ahead v trojrozmerom prevedení.