Úspešne sme predali street retailový koncept v Urban Residence

26. júla 2021
Úspešne sme predali street retailový koncept v Urban Residence

Podarilo sa nám obsadiť retailové priestory vo svojom projekte atraktívnymi nájomcami a celý koncept následne predať novému majiteľovi. Podarilo sa tu vytvoriť zaujímavý mix rôznych prevádzok, ktoré dobre fungujú ako celok. Vznikol obľúbený nákupný komplex, ktorý teraz ako celok preberá bratislavská spoločnosť zo skupiny firiem COOPEX HOLD. Po obchodných centrách a retail parkoch sa ako dobrá investícia ukazuje aj ucelený koncept s precíznou skladbou retailových prevádzok v území s vysokou hustotou bytovej zástavby.

Koncept „street retail“ prináša viacero menších prevádzok pohodlne dostupných z ulice, ktoré sa vzájomne dopĺňajú. V spojení s atraktívnymi verejnými priestormi, rozsiahlym parkom a kvalitnou mestskou architektúrou vznikol na Račianskej ulici v Bratislave zaujímavý komerčný „hub“, ktorý sa rýchlo a jednoducho podarilo obsadiť kvalitnými nájomcami napriek zložitej pandemickej situácii. Vytvorenie nových priestorov pre malé obchodné prevádzky a služby bolo jednou z kľúčových požiadaviek obyvateľov širšieho okolia projektu v čase, keď sa ešte len rokovalo o investičnom zámere v lokalite stanice Filiálka.

„Kvalitné verejné priestory, dostupné parkovanie, cieľavedomý výber prevádzok a celodenná prítomnosť množstva potenciálnych zákazníkov pomohli Lucronu vytvoriť v projekte Urban Residence ucelený retailový koncept, z ktorého sa stal produkt s vysokou likviditou,“ hovorí Ermanno Boeris, obchodný riaditeľ spoločnosti Lucron a dodáva: „Oproti veľkým obchodným centrám má podstatne nižšie náklady pre samotných nájomcov obchodných a prevádzkových priestorov.“ Nový majiteľ retailových priestorov, obchodná spoločnosť zo skupiny firiem COOPEX HOLD, verí v úspešnú budúcnosť projektu. „Kúpou tohto konceptu sme sa rozhodli rozšíriť naše investičné portfólio o ďalšiu kvalitnú retailovú investíciu,“ povedal Peter Ostrica ml. z predstavenstva spoločnosti. Dali sme si záležať aj na jednotnom brandovaní prevádzok, ktoré je estetické, svieže, moderné a profesionálne. Koncept je úspešný aj preto, že priamo v projekte Urban Residence a blízkom okolí býva množstvo ľudí, ktorí sú už dnes schopní prevádzky vyťažiť. Láka ich sem náš dôraz na budovanie plnohodnotných rezidenčných projektov, ktoré okrem bývania poskytujú aj plnohodnotnú občiansku vybavenosť. V Urban Residence je drogéria, predajňa poctivých tradičných potravín, remeselné mäsiarstvo, večierka, kaviareň, pekáreň, lekáreň, zubár a ambulancia všeobecného lekára. Ponuku služieb dopĺňa predajňa bicyklov, banka, manikúra či kadernícky salón. Štandardom je bezbariérovosť a pohodlný prístup z verejného parkoviska za „susedskú“ cenu 1 euro za hodinu. Podobný koncept pripravujeme aj v našich projektoch Arboria v Trnave a v bratislavských projektoch Nesto a Vydrica.